my darling

johej
Idag var det en sista skoldagen innan praon. Det ska bli så jävla skönt att slippa skolan i tre veckor så du kan inte fatta! En vecka lov, och två veckor prao. Först på hemtex i stan, sen på Emmas dagis.. Haha, jag som får damp så fort nån unge skriker. Men aah, jag får skärpa mig och låtsas som att jag tycker att det är kul. Och jag ska ju praoa med Anna också. Så de kommer nog inte bli så jobbigt.
Idag har dagen gått fort, fått reda på 4 stycken prov. Inte nöjd med nån av dom, eller möjligtvis spanskan. Men ingen annan. Plus att vi hade engelska prov idag också. Men ah, som att jag är snäll så kan ni få reda på hur det gick på proven : biologi art. G / biologi G / fyisk IG / spanska VG-
Jo, jag fattar inte hur man kan få alla rätt på ett fysik prov? Helt seriöst, det är verkligen nått jag aldrig kommer lyckas med. Fysik är de jag aldrig fattar nånting av. Jag hatar de ämnet så jävla mycket. Man borde få välja bort de, för jag ska ändå inte jobba med nånting som har med fysik att göra.
Idag/ikväll så ska jag och Anna till hennes mormor. Hon fyller år idag! Fast jag vet inte hur mycket, men skit samma. Hon bor typ rätt långt bort, i Fränsta eller nått sånt. Så aah, jag ska tillbringa min fredagskväll hos henne. Du kan ju höra av dig, och göra mig sällskap!
0768302047

gosit

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0