some things are meant to be

johej
Igår hade jag så dödligt tråkigt. Men då kom ju pappa, räddaren i nöden, och bjöd mig på bio :')  Det blev rallybrudar för våran del, och Isabelle Agnes ( som jag satt med på bussen in ) skulle se high school musical 3. Filmen dög, och sedan blev de hemfärd igen, trodde jag. Men de blev så att jag sov hos Lukas.
Jag åkte hem ifrån Lukas vid två. Sen åkte jag till min farbror en sväng, åkte på farfars grav, sen hem. Och idag ska jag sova hos Anna. Jag har nyss fixat mig, så jag ska nog gå dit bort snart. Men först måste jag ta hemtelefon och ringa min mobil, för jag vet nämligen inte vart den är.

so sweet so beautiful

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0