the one that i belong to

mhej
ADGUWEYUJWQUYJWTWJJYTJTEWYNEWNYUENNW fyfan, jävla svin. även syskon kan vara idioter.

Jag skrev inget igår. Jag vet inte riktigt varför. Jag hade typ fullt upp hela dagen eller nått, så jag hade inte tid.
Det hände inget roligt under gårdagen. Slutade halv fyra, och då gick jag hem till Isabelle. Vi typ tittade lite på tv, sen åt vi lite också. Isabelle hade träning typ kvart över sju, och hon skulle ta tjugo över sex bussen in till stan. Så vi gick typ kvart i ifrån henne. Kom fram typ tio över. Jag stog och väntade på bussen med henne, sen gick jag hem och var barnvakt. Och sen skulle jag ta tjugo över sju bussen till stan, för jag skulle också träna. Fast halv nio. Så jag lämnade Emma hos grannen. Syrran hoppade på efter vägen. Mjo, jag vet. Det är tragiskt att vi tränar tillsammans, men aah, jag har inget val. Efter träningen så gick vi till statiol för syrran skulle köpa fika tills idag. Dom skulle typ ut i skogen, eller nått sånt. Så vi  tog sista bussen hem. Kom hem typ halv elva eller nått sånt, duschade och sen såg jag på film.

Idag har det varit tråkigt bara. Slutade två iaf, den ända dagen på hela veckan. Men då har jag konfa grejj direkt efter skolan. Det var första gången idag. De ända vi gjorde var att vi satt i en ring och typ, bad. Sen fikade vi, lekte nån lek, och sen pratade dom på. Tiden gick typ rätt fort. Ooooooooooooooch de var bra.
Sen har jag inte hunnit gjort så mycket. Jag ska typ städa nu, och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Mamma kom in nu och sa att mina kusiner var på väg hit, så jag ska nog umgås med dom, för en gångs skull :)

Touch my body

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0