deep in my heart

hhhhhey
AH, nu sitter jag här och har så jävla ont i hakan käken vänster knä och höger smalben. Jag skrapade nämligen upp allt de igårkväll. När jag ramlade ifrån typ som ett tak. Och de är nog bland om de ondaste jag har varit med om i hela mitt liv.. Meeen, jag överlevde ju iaf :) Det får väll vara de som är bra med de hela.
Idag är det söndag. Jag hatar söndagar, dom är alltid så tråkig. Fast nu börjar dom bli bättre. För klockan 18.05 är de "One Tree Hill". Och klockan 8 ikväll så äre "ANDRA AVENYN"! Och båda två är så jävla efterlänktat. Så jag blir nog bara hemma ikväll, framför tvn. Ska ligga och tycka lite små synd om mig själv hade jag tänkt :) Men nu ska jag och Anna gå och äta frukost. Du kan ju ringa eller smsa med mig ikv? :) 0768302047

HAHAHAHAHAHHA jag älskar bilden :'D. Båda ser ju verkligen "pigg" ut. ;)

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0