fall head over heels baby

AHEJ!
Idag är det onsdag. Har varit på skolan som vanligt, tråkigt! Jag kommer aldrig bli frisk:O Jag har vare typ små förkyld hur länge som helst:( Hostig och allt.. BAD!
Jag var hos tandläkaren idag också, hade inte hål eller nått. Och de va ju bra de! Men jag ska tillbaka den 24/9 och plasta dom innersta tänderna. Men det skulle inte göra ont så dom, och det är ju bra de med. Och just nu har jag banansalva.. och det smakar BAJZ!
Imorrn ska jag på nån övernattningsgrej med klassen, och den andra åttan ska också med. Vi ska paddla orgentera och typ leka lekar. (SÅ-KUL!) Och lixom, jag kommer frysa ihjäl ju. Vafan, de är ju minusgrader ute på natten nu, och vi ska ligga där ute bara under ett vindskydd.. WIHO!
Har inget att skiva, jag skriver och lägger ut bilder när jag kommer hem på fredag. Och jag ska packa och allt nuja. Så jag inte glömmer nått. Måste gå på ica också.. Jobbigt. Men aah, vi kan ju alltid r i n g a och s m s a imorrn! :)
- 6 8 3 0 2 0 4 7

PUSSSS!

BESO - elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0