i'm a flirt

hejtjatjena!
Äntligen hemma.. Har varit borta hela dagen. Först på skolan, sen åkte jag till birsta med Anna och hennes familj. Mja, jag är hemma en kvart till. Sen drar jag på träning. JOBBIIGTTT! Sen när jag kommer hem så ska jag skriva klart svenska uppgiften. Så ah, man kan säga att jag har haft/kommer ha fullt upp idag. Och om jag orkar ska jag se ett Andra Avenyn avsnitt ikväll också.
Idag har de varit så drygt! Har inte orkat gjort nånting. Har 'glömt böcker' och varit helt borta. Men dagen har flytit på som vanligt ändå.
Och jag fick reda på för nån dag sen att vi ska ha nån jävla gudstjänst grejj med konfirmationen på onsdag. Klockan fem över två.. Och lixom, de är den ända dagen jag slutar två på hela veckan.. SÅ KUL!
Mjaaa, jag har inget mer att skriva . Jag och mamma ska åka till träningen nu. Önska mig lycka till! För de lä ju gå jävlust bra med mina ben..

Gosigt

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0