love of my life

HEYYOU!
Idag är det andra tisdagen, och förjävligt väder. Der regnar,regnar och regnar. Såååååå jobbigt.
Idag hade vi hk, så vi gjorde alltså våran egen lunch. Och idag blev det pizza och även pizzasallad. Fast, jag gjorde ingenting. Eller jo, jag gjorde min pizza.. Gustav och Emma fick diska och göra pizzasalladen. För sånt kan inte jag.

Mitt resultat. Och pizzans form ska föreställa ett hjärta, bara så ni vet.

Vi hade klassfoto till Matfors katalogen idag också. Jag måste medge att jag var förjävla snygg. Jag hade tupera håret, lite grann sådär8). Och Angelica hade rött läppstift på sig, så hon pussade mig på båda kinderna. Så jag hade två gulliga pussmärken på kinderna. Coooolt!
Och men fick inte se ut som man ville^o). Fast det gjorde jag ändå;d.. Jag gjorde mitt peasetecken och fjortismin, det funkar alltid. Och sen var det ju ensamkort sak också. Jobbigt! Och man är ju lixom tvungen att knäppa det kortet också? Varför fattar jag inte..Meen, som vanligt så gjorde jag fjortismin, men de fick jag inte på ensamkortet. Så han satt och tjata  ända tills han fick upp smilet på mig. Jävla boeg.

Hahahaha, fjortiselin, töntangelica & halvfjortisanna.. 

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0