radio ga ga

HOLA!
Idag är det en ny vecka, igen. Och jag har ont i hela kroppen. Båda benen, hakan,käken och armarna. Fyyyyy vad jag känner mig nere. Meen, aah. Skit samma. Jag och Anna åker ju till stockholm på fredag. Så jag ska göra klart svenska uppgiften  nu i veckan, så jag har de gjort. Slipper jag hålla på med de nästa vecka. Sååå ah, ikväll ska jag plugga.
Idag har de bara varit en helt vanlig måndag. Det har inte hänt något speciellt. Förutom att jag och Anna blev på skratthumör på SO lektionen. Och sen när de precis har gått över, så kommer Christoffer in i klassrummet gående som en jävla kamel, och då brast de igen. Så då blev Lena något less på oss. Så ah, vi fick sluta tidigare :)
Just nu sitter jag bara här och har svin tråkigt. Så jag tycker att det är lika bra att jag börjar med svenska saken nu. Så får jag lite tråkigare lixom. Ni kan ju gärna störa?!
- 6 8 3 0 2 0 4 7

jag älskar dig <3

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0