you are not alone

hej'
Äntligen! Jag blev nyss klar med so;n. Jag har renskivit och allt. Har hållt på men den skiten hur länge som helst. Men nu har jag skickat allt till Lena. Så jag får hoppas att hon får skiten, annars får jag nå jävla fel! Och nu när man går i åttan får man ju inge betyg om man lämnar in den försent.
Aja, nu är de bara två dagar tills frdag. Jag längtar =D. Det ska bli as mys och få umgås med hela gänget för en gångs skull. De händer inte ofta kan man säga. Så, vi ska direkt efter skolan gå på ica och köpa dagens middag. Vilket blir tacos. Och sen går vi hem till Emma, och fixar oss lite. Sen blir de väll att vi slår på nån film, dansar, spelar, osv. Kamran måste med! Och de kommer mobilen också vara :)
Har inget att skriva om dagen. Den har varit tråkig precis som alla andra..
Men nu ska jag ta mig ett bad, och sen blir de film :)

lillsis<3

BESO - elin

Kommentarer
Postat av: frida

hejsan! asså guud vad emma är söt och hon är ju sjukt likt dig :D och hon kommer bli lika fin som dig med :) <333333333

2008-09-18 @ 18:07:04
URL: http://fridala.blogg.se/
Postat av: frida

hejsan1 guud vad emma är söt. och hon är aslik dej. och det betyder att hon kommer bli lika fiin som dej!!

<3333333

2008-09-18 @ 18:08:57
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0