you were my eyes when i couldn't see

hejhejtjohallå!
Ännu en jobbigt måndag i skolan. Och jag har kommit fram till att det är Bengt som gör mina skoldagar jobbig. Det är tack vare han som jag blir på dåligt humör så fort man kommer innanför byggnaden. Men jag får försöka klistra dit ett fake smile ändå, och hoppas att han ger mig ett G.
Jag och syster har bytt tillbaka mobil nu. Rätt skönt faktiskt. Hennes är så jävla avancerad! Meen, de var ändå kul att ha nån annan ett litet tag.
Asså aah, jag har inget att skriva? Eller jo, jag och bezta ska till estockholmo den 26/9.. Och bah mysa på lixom.. Och tyvärr blire inge grönan:/ De stänger helgen före. BAD!

HEJHEJ SNYGG BILDEN! Där syns mina kära blåmärken lite faktiskt, om man tittar nooooga:) Men som tur är så är dom borta nu!

BESO - elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0