and everytime we kiss, i swear i can fly!

Onsdag. Fick fika på spanskan, så den var inte jobbig. Sedan var det biologi på fysiken som att vi hade fysikprov på biologin igår. Så då slapp jag fysiken också! Även fast biologi inte är så mycket bättre, men lite bättre äre iallafall. Och so lektionen var som en TTF. Fick göra vad vi ville. Så, najz dag!

Och vädret gör ju inte dagen sämre precis! Det enda dåliga är väl att det blåser lite, men det är sällan det är helt perfekt väder i Sverige. Och sedan är de jobbigt att vi har konfaträff också, i en hel timme. Pratar om ingenting, och fikar. Jete rulit. Nämen som att jag inte har nånting att plugga idag, så ska jag inte sitta här heller. Eller de läju ska bli så ändå, men jag kan ju försöka att göra nånting annat. Som att dra med mig någon till *nnNNIIIii VvvEeTTT VvVVAaAerRrtTT* Hahahahhahaha nä de vet ni inte!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej gumman. Jag älskar din blogg och gillar dig så jag tänkte tipsa om en tävling som jag tror att du kommer att gilla. Du kan vinna 1000 kr presentkort på http://dennism.se/2009/march/tavling-vinn-hm-presenkort-1000-kr.html#comment .



Hoppas du är med för det är jag. Kram Ellen

2009-04-02 @ 00:40:38
Postat av: Anonym

haha wow, du älskar min blogg, och gillar mig!!! synd att jag inte vet vem du är

2009-04-02 @ 15:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0