my name is

"vi är pojkarna som busar med flickornas små musar
trumpeten känns så len mellan era ben
om du drar ner min byxa skall du få se en yxa
en yxa som gör allt för att få lite ballt"
Hahaha, återigen är jag fast vid denna låt!

Tisdag. Igår blev det inte mycket pluggande kan jag säga. Min dator lever sitt egna liv, så den slog av sig själv. Sedan var det tydligen lösenord på min dator.. Hehehe hehehehe heheheheh hhehee   ehehe nej jag kunde inte det lösenordet. Men min pappa skulle fixa det där, på nått knepigt sätt.. Jaja, biologi provet gick ju inte bra. Men hoppas väl på ett G där då.

Ja, idag måste jag skriva klart min svenska uppsats som jag naturligtvis har skjutit på enda tills sista dagen. Jag måste göra klart framsidan också (som jag naturligtvis glömde på skolan), ska klistra fast några bilder osv. Men jag får väl göra det på matten då, Pernilla brukar var snäll, hihi. Haha, sen äre ju bra om själva innehållet är klart också.. Så jag har ju det jag gör ikväll! Men sedan blir det nog så att jag klämmer in andra avenyn där nånstans också (a) hehehe

Hahahahahahah idag hade nå ungar kletat ut en massa tvål på golvet inne på Sköle. Och när jag och Anna svängade runt skåpen på väg till biologin så flög Annas ena fot upp i luften och hon flög på mig. Hon skrek, men det övergick rätt fort till skratt. Och jag skrattade så jag nästan kvävdes, av tuggummit.
vVVvaaAarRrR lLLlllliiiIixxxxXXXXXxxxOoomMM TtVVvvuUunNNeeEeeEnnn AaaTTtT BbBeERRÄÄäÄTTTTtttTaAA DdeEEttt

Så, nu måste jag sätta lite fart.
Vi höres, älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0