so tonight..

Men för i helvete, nu får jag ta tag i det här. Visst har jag haft bättre tider, men jag lever ju fortfarande satt. Det var typ.. 6 dagar sen som jag skrev. Eller jag har väl skrivigt lite till och från men har tagit bort det. Har även haft lödsenordsskyddat. Men nu äre slut med de :)

Tjaaa, vad har hänt på den senaste tiden då?
...
.....
..
..
.
.
.................
Ja, ingenting. Ingenting kul iaf. Det var tjejkväll i lördags, och den slutade allt annat än bra, för min del. Jag har även tagit ut min älskade piercing, pga att jag mått så dåligt. Ilskan och sorgen fick gå ut över den. Kanske ångrar jag mig, jag vet inte.
Jag har ingenting att säga.
Förutom att jag saknar Albin..

Så fruktansvärt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0