tänk alla gånger jag gett upp mig själv

svar till axel: Acckkeeboooyyy, jag s u g e r on wollyboll, jo därför ska jag inte vara med på DM

Fredag. Jomen visst har jag planer, självklart! Anna Olofsson och Isabelle Persson är inblandade. Jo visst låter de dramatiskt? Det kanske är dramatiskt också, eller blir. De återstår att se :)
Jag har ingenting att skriva om på fredagar. Eller jo, jag slutade tidigare idag. JAG slutade tidigare idag. Slutade två faktiskt, ville inte vara med på massagen så jag sa till Bengt att jag skulle kolla synen :D Hua, va smart man är! "Ja men gud, klart du ska sluta tidigare! Det är jätte bra att du kollar upp om du känner att du ser dåligt!" Då vände man sig om och gick med världens fet smile på läpparna.

Nämen nu måste jag fixa mig klart, har lite små bråttom.
Vi höres, love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0