Ajdå

Ska börja med att  gratulera Emma Nilsson Böös på hennes 15 års dag! Grattisgrattisgrattis stömpan!
-
Min uppdatering börjar bli sorglig, patetiskt, skrattretande.. Ja du fattar vad jag menar. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas sätta denna blogg i liv igen ;o Får väl försöka iallafall, även fast både du och jag vet att jag kommer misslyckas.

Aja, imorgon fyller jag år. Jippie känner jag, nej de gör jag verkligen inte. Orkar inte med de om jag ska vara ärlig, bara överskattat. Du kan ju komma hit och äta upp tårtorna om du vill, slipper jag. Jahapp, idag sjöng jag på dop också. Hua, kanske inte de värsta jag har gjort (det borde ha varit när jag sjöng på bröllop i 9 års ålder ) men jag kan ju inte säga att de var de bästa heller. Eller vad säger jag, de var skitkul och skitnervöst. Men de blev bra, enligt alla andra.

Och förresten så funderar jag på att skita i att fylla år, dör nog hellre klockan 23.59 ikväll. Det kör vi på!
Hat bra, gratta mig till döden imorgon,
FETPÖSSEN - 0768302047

:( cp

Kommentarer
Postat av: Therese

I love u för att du uppdaterar!! Keep up the good work baby.

Måste bara säga att jag saknar dig också, vad sägs om att hitta på något till veckan innan jag åker på lördag? Kommer dock hem till matfors.. om någon dag :)

2009-08-01 @ 18:06:37
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för allt!!!!! ni var sååå duktiga i dag!!!

2009-08-01 @ 18:44:50
Postat av: daniel

fin bild :) du är vacker!

Och jag ville vara där ju :/ och höraa

2009-08-01 @ 20:36:37
URL: http://danim.blogg.se/
Postat av: anabanan

ah, tack for finbilden :`) NOOOOOOOOT fucking ugly shieeeet. Men iallfall GRATTIS PO FODELSEDAGEN ELIN!!!! DU FOR ETT SMS SEDAN. Har nyss kollat po ett slagsmal utanfor balkongen min. hehe de va kul. Och nej, jag har inte blivit so brun for pa dagarna ar det typ 50 i solen sa man kan inte sola. jag kanske ar lite brunare iallfall:)



Syns om 5 dagar :D ( hoppas pa tarta )

2009-08-02 @ 18:32:20
URL: http://anabanan.devote.se
Postat av: emmanb

tack så mycket (i efterskott) gumman!:)<3

2009-08-05 @ 13:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0