:(

zäd görl!
Jag läste nyss ut sista Twilight boken.. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd med slutet. Kanske inte ska nämna för mycket ifall om det är någon förståndig människa som inte har kommit till sista boken än. Sedan kom jag precis på att min kusin har lånat första boken också, helvete :(

Jaja, idag är det.. onsdag! Jag har inga speciella planer idag, jag har lust att åka till mina kusiner för att umgås med min älskade moster. Men vi får se hur det bli med det :) Det känns som att jag börjar bli sjuk!? Maj Gard, jag kanske får svininfluensan trotts allt :( Vilka är syntomerna nu igen? Hosta, feber? Jag har lite hosta faktiskt, men ingen feber än så länge.. Tack gud!

Jaja, ensam hemma nu igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Rastlös som ett as är jag också.
Men vi hörs senare kanke :) annars imorgon
(Jag måste erkänna själv att jag har blivit bättre på att uppdatera!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är bara att komma o hämta boken! vet inte om hon är klar med den men då slipper du tycka det är ett helvete iallafall ;) + att du kan hälsa på oss påsamma gång :) kram!

2009-08-05 @ 14:52:28
Postat av: Anonym

haha nej de är lugnt. jag får hålla mig ifrån twilight ett tag.

2009-08-05 @ 16:59:21
URL: http://eelinfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0