Fist Of Zen Marathon

Hahaha. Jag Anna och Daniel sitter och ser på de nu. Så sjukt program! Dom sitter i en kyrka (kan vara andra sjuka ställen också), får inte säga ett ord, sedan ska dom gör så sjukt äckliga/konstiga saker. Tex, få käftsmällar med en fisk, dricka fotsvett, få eskimåkyssar av någon som har sandpapper på näsan, ha ett cyklop på sig och får sedan en massa lök instoppad vid ögona, ha en gummidräckt på sig som man sedan blåser upp lika stor som en... stor boll!
Ja, ni fattar. Se de, haha de är kul..

Ja, vad har jag gjort idag då? Ingenting nästan. Jag och Anna har bara åkt runt lite här och var och gjort allt och ingenting. Igår raggade vi upp Anton som följde med till husvagnen (vårat hem) och såg på Wild Child. Klockan var låååångt före oss, så vid två tiden åkte han hem, och vi slog på Systrar I Jeans 2.

Mjo, till helgen är det Selånger. Överskattat? Jag vet inte, det är nog värt att åka dit åtminstonde. Och nästan helg blire Coldplay! Ojojoj vad tiden går fort.
Menmen, på återseende!

JAJAJAAAA jag har bildbrist. Kamerabilderna är forfarande bara i kameran..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0