hallelujah

Yes, min dag är över nu, men mammsen fyller år idag istället! Grattisgrattis
-
Anna borg! Daniels dator är efterbilven så jag kan inte komentera tillbaka i din blogg. Så jag skriver här istället. Klart du ska få tårta, hur mycket du vill! Och dessutom funderar jag på att limma fast dig i stolen eller något liknande så du inte kan åka hem!!
Och förresten hur långt är det kvar? 6 dagar? tusen år vill säga.. Och ja vad vare mer.. Jojustde, kom hem !:)
-
Hm, jag är ensam hemma och jag funderar på vad jag ska hitta på idag, kanske hitta på nått med Anton? Jo, kanske :) Och jag antar att jag ska säga litegrann om vad jag fick igår.
Av mamma fick jag en mobil, eller ja, jag ska få välja en, pengar, små saker, ja sånt man behöver. Jag minns inte riktigt nu. Dåligt minne. Av pappa fick jag en ipod, och ännu mer pengar. Av min bröder fick jag en kamera ( :')!!!!!!!! ), det var faktiskt rktigt gulligt, som att jag inte brukar få ett skit av dom i vanliga fall. Justde, fick ju moppe hjälmen också, men det var ju förut. Men varför minns jag inte vad jag har fått?!?!?!??! Av mormor,mina mostrar, kusiner!?!?! JUSTDE, av min syrra fick jag en sexbok ( väldigt bra ) och kondomer. Sen minns jag inge mer:(:( FLÅT

Hihi vetni? Jag har varit så duktig/snäll/gullig/bäst att jag har gjort chockladmuffins åt min mamma! Tills hon kommer hem ifrån jobbet. Deni, man kan fan inte ha en bättre dotter än mig!

mums asså

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag kan påminna lite! av oss fick du pengar och av kian: gliss shampo o balsam. jag saknar dig här hemma..... tusen kramar från moster.

2009-08-05 @ 09:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0