I will fly to the moon and back if you be my baby!

Det finns inte så mycket att säga just nu faktiskt. Ska äta alldeles strax, sen efter de blir det en snabb dusch och en snabb fixning. Sedan ska jag och Anna hitta på nånting. Antingen åker vi till stan om vi kirrar skjuts, annars blire nog nånting annat ruuulit.

Idag blev jag typ.. världens lyckligaste människa kanske? Mouhhahah, bara Anna som vet varför också! Nej men de är kul att hålla på såhär, och ni vet lixom inget.. Jaja, ni får veta varför nästa sommar på ett ungefär ;) Jag borde egentligen städa rummet också, men jag orkar inte  (:
Jag har bilder sen igår, men ingen, och då menar jag ingen blev normal :]

bjuder på en annan ist =)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0