i will try to fix you

Äntligen håller Elis på med min design. Jag vet inte riktigt hur den bli, har gett han fria händer. Men jag blir nog inte besviken. Jaja, vad gör jag då? Jo, jag sitter här i min brors datastol och lyssnar på älskade Coldplay. Första skoldagen var som den alltid brukar vara på Matfors skola. Lång och tråkig.
Redan efter lunch började skolan som "vanligt". Någon som är brydd? Nej. Tur att jag bara har ett år kvar där nu, sen jävlar.
Jo just de, nu kommer bilder ifrån Coldplay!
 



.. och lite andra bilder


puss!


Kommentarer
Postat av: daniel

världens bästa helg<3

2009-08-24 @ 18:46:40
URL: http://danim.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahokej, du ser jävligt bra ut.. det måste jag säga =)

2009-09-01 @ 01:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0