Just get back up when it knocks you down

Hahaha, många frågetecken nu alltså. Blev ni så förvånad över att jag klippte av mig håret?! Och förresten så är det inte så kort, allt hår på bilden är ju bara mycket för att jag tunnade ur som satan. Jag har inte ens hälften så tjockt hår som jag hade förut. Ni får leva med de.

Nu är det helg! Gash va skönt. Är helt slut efter den här veckan, min hjärna/kropp är inte van att behöva kliva upp sju varenda morgon och sedan tänka som ett as. Men jag vänjer mig nog, snart. Jag måste säga att både svenskan och engelskan blev så mycket bättre när vi fick Carro istället för Bengt. Slipper dom där jävla cp böckerna, WOHO!

Nej men nu ska jag äta nått, sen bär det iväg mot börga och där övernattar jag även sen. I husvagnen! Slå en pling alla glada. en tung kyss.


Kommentarer
Postat av: Therese

jag har inte ett dig på en månad.....

2009-08-28 @ 16:38:11
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0