knock you down

Ojojoj, lödsenordsskyddad blogg i några dagar. Skrev ett inlägg, tog bort de. Men iallafall. Har nyss duschat, rakat hovarna, och nu borde jag verkligen titta igenom packningen. Packa är inte riktigt min starka sida, fråga Moa bara. Hon fick smiska mig igår tills jag tog fram väskan och slängde ner allt möjligt. Det är just därför jag känner ett starkt behov av att titta igenom allting. Vad ska man ha med sig?
Laddaren får Moa stå för, hårgrejjor är redan i förutom plattisen men den åker i ikväll, hudprodukter är allt bra.. Men de har jag också redan lagt i, troja? Smink och sånt lägger jag ner nu snart, kläder finns de GOTT om i den väskan, dessutom blire nog en hel del shopping där också, hmmm.. Jaja, tandborte osv läggs ner i morgonbitti. Meeen jaja kommer inte på nått. Men de ordnar sig nog! Det jag glömmer kommer väl iallafall syrran ihåg.. Får jag hoppas
Jag har just laddat in en hel drös med nya låtar i ipoden. Trött på allt jag hade i den förut,behövs lite nytt att lyssna på på den 5 timmars långa resan.
Mja, mobilen är med. Gratis sms så det är bara att bomba.
Vi åker alltså imorgon, klockan 8. När vi kommer fram blire stada, sedan grönalund med Joel och Daniel. På lördag blire COLDPLAAAAAAAAAAAAAY! Och söndag innebär hemfärd. Och sedan på måndag börjar skolan :|
Om vi inte hörs nånting mer så får väl dehär bli mitt adjö så länge!  :D
Hat bra, de ska jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0