Lika brare

HAlojjs!
Natten spenderades hemma hos min kära moster, där jag förresten har flyttat in nu nästan. Man tröttnar aldrig på att vara där. Idag tex kastade vi vattenballonger på varandra samtidigt som vi utmanade ödet och gjorde hemmagjorde langos, staving vet jag inte. Men du fattar nog.
Jag ska tillbaka dit alldeles snart, och ta med mig Linnea och ev Kim till stan imorgon. För de första ska jag göra slutprovet och sedan ska vi hitta på nått kul. Hoppas ja.
Ajdå, datorn är eftertraktad. Hoppas min får liv snart igen..
Jaja, nu ska jag ta mitt pick pack och dra, hoppas vi hare gött.
LAV!

Kommentarer
Postat av: Therese

ÄLSKAR BILDEN :D galet, galen kväll :)





<3

2009-08-08 @ 01:34:26
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0