Look at the stars, look how they shine for you!

Jag kan utan tvekan säga att jag uppleft den bästa dagen/natten i hela mitt liv. Coldplay var så jävla underbart att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Dom var så grymt mycket bättre än vad jag trodde att dom skulle vara, ynkligt att jag hade antat hur dom skulle vara, när dom var ungefär 1000 gånger bättre.
Moa stog för all kortknäppning, jag hittade aldrig laddaren till min kamera. Jag ska tvinga henne att skicka några bilder lite senare idag.
Mja, om nån timme ska jag till skolan! Ja, nu var mitt sommarlov slut. Och jag kan utan tvekan säga att jag fick världens bästa avslut på de! Jag är helt kär i chris, i hela coldplay. GAAAAAAAAAAAH

( Har tyvärr inga egna videos, men de  här är verkligen favoriterna just nu )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0