Nyklippt

Vetni? Min Anna har kommit hem nu!! Hon kom hem igårkväll och jag paxade henne direkt. Just nu ligger hon och sover i min säng, brun som ett äckligt as. Jag klarade provet i fredags (vilket inte var så svårt) och i lördags var jag med Angelica Anton och Axel. Angelica var ensam hemma så vi myste till litegrann med film osv.

Och vet ni en till sak? I lördags klippte jag mig. Inte så lite heller. Jag klippte nog av.. tjaaaa halva huvudet åtminstonde. Jag tunnade ur som fan och klippte en hel del på längden. Men vafan, man kan ju inte se likadan ut jämt?! Jag lovar att ni ska få se en bild så fort som möjligt, har inte lagt in kamera bilderna på datorn än.
Jag fick förresten min födelsedagspresent av Anna och Amanda igår! Av Amanda fick jag ett vitt armband med stora pärlor (skit fint!) och av Anna fick jag typ diamant örhängen och ett peace armand! (också skit fint!) Taaaaaaaack så mycket babes! Idag har jag faktiskt ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska nog försöka umgås med Anna, även fast hon ska träna de första hon gör när hon kommer hem.. (dansen börjar snart igen så då slipper jag vara den lata!)

och du är i Phodos nu också, din idiot

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag har sett dig, o du blev sååååå fin i håret. många kramar o kom på torsdag o hälsa på...;) haha.

2009-08-10 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0