17 again

Filmen var bra! Kanske hade jag lite för höga förhoppningar, men Zac är så äckligt snygg. Jag vet inte varför dom alltid väljer alla snygga människor som skådespelare? Kanske för att alla småflickor ska sitta skräddarställning, med armbågarna på knäna, hakan i händerna, sucka stort och titta drömmande på skådespelarnen.

Alltså jag tror inte att det finns nått fel på Zac. Han och Channing. Fast Channing är min. Alltid varit. Kommer alltid va. Zac är väl helt okej, mer än okej, perfekt typ.. Men ja, man kan ju inte ha två. Och jag tänker inte vara otrogen mot min älskade Channing ♥

grr


Tove åkte ur IDOL. Bra tycker jag. Hon var dåligast idag.
Go calle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0