ANDRA SIDAN ÄR NI KLARA?

Jag slutade egentligen klockan två, fast jag stannade på skolan och tittade på innebandy DM. MINA TJEJER VANN!!! Kanske för att dom hade världens bästa coatch?! Eller hur tjejer? Va? Ni måste väl hålla med mig?!... Eller?
Sjuorna klassade ut niorna totallt. KANSKE DET BÄSTA JAG VARIT MED OM I HELA MITT LIV! Hahaha det var så grymt kul att se hur niorna började slå på deras ben, putta in dom i sargen och skrika när dom låg under med 4-0. ÅHÅHÅHÅH :'D

Linnea är här just nu, vi ska gå på ica och köpa en sås till mammsen. Efter det vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Jag uppdaterar er lite senare :*

Hihiih ful vi är älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längtar till jul! kolla min blogg...

2009-12-02 @ 11:30:56
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0