:D

Nu är jag en GLAD Elin kan jag lova er! Har näst intill flyttat klart nu. Det är några hyllor, lite kläder, speglarna och tavlor kvar. Men alla jobbiga grejer som sängen, databordet+dator och tvn är på plats! WOHO stoooor trivs i mitt nya fina rum :')

Jag har nyss laddat hem I taket lyser stjärnorna som jag och Linnea ska ligga och kika på ikväll.
Blev inte rolig uppdatering idag.. Men andra sidan har jag inget att uppdatera om heller :D HEEHEEHEHEEHEHE


Inga bilder.. JAG VET
Men pappsen har faktiskt lämnat in min kamera! Så vi får hoppas att det inte tar allt för lång tid innan jag får tillbaka den. Tills dess får vi helt enkelt hålla ut..


Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste ha varit en rolig flytt,eftersom Linnea inte hade tid att följa med oss och julhandla. ha,ha. Tur hon kunde hjälpa dig med rums bytet. Det tar ju längre tid och är ju mera jobb än vad man tror.

2009-12-21 @ 07:10:30
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0