DM

Det gick inge vidare innebandy DM för mina tjejer. Självklart satt jag och coatchade dom, så länge jag fick.. Annika kom och sa till mig att jag var tvingad att gå på SO;n (vilket jag inte fattar varför, vi gick och satt oss och sedan sa Bengan att vi fick hål). Dom andra två matcherna stog jag där uppe som att jag inte fick gå ner. Dom vann första och förlorade dom andra två. Men jag säger som Isabelle jag, man kan ju inte vinna varje år :D

Jag skrev förresten ingenting efter luciaträningen igår. Det gick väl hyffsat. Jag satsar nog på att stå där och se fin ut ungefär. Dom andra får sköta sången som att jag inte riktigt vet vart jag ska sjunga och inte, några tjejer ska ju sjunga själv lite här och var, har lixom inte koll.

Jag borde börja med biologin nu så jag slipper gör ALLT imorgon. Sedan ska jag be mamma sy upp mitt lucialinne också, annars kommer jag snubbla.

Baby you make me feel alive
♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0