Du fick förstor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut.

Melissa Horn! Jag avgudar människan ♥  Världens bästa
-
Jag kom hem ifrån skolan för ett litet tag sen. Jag ska göra lite mat till mig och Emma, byta om, och sedan vid fem ska jag tillbaka till skolan som att det är Öppethus. Vi får se hur det går för mig att guida runt folk.

Efter Öppethus så har vi möte med klassen. Vi ska prata om Italien! WOHOHO vad jag längtar alltså :D
Sedan får vi se om jag sover hos mina kusiner som att jag ska till kyrkan imorgon direkt på morgonen. Ska ju vara med i det där förbannade luciatåget :(

Jag kanske skriver när jag kommer hem. Annars får ni ha't så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0