En liten uppdatering!

Nu sitter jag i bilen påväg hem. Måste skynda mig att skriva, vi ska snart stanna och äta.

Min jul blev sagolikt. Vi bodde i en stuga i Kåtabyn (haha jo ni kan ju gissa hur länge jag hade roligt åt de!). Det var hur mycket snö som helst, vi åka pulka, madrass osv. På julafton när jag tittade ut genom fönstret så föll stora snöflingor sakta men säkert. Alla barn satt som fastklistrade vid rutorna och bara väntade på att tomten skulle komma och gå i skogen.
Tack vare Kåtabyn (HAhahahha jag döööör ju) så fick jag känna lite julkänsla åtminstonde..

Mina julklappar. Jag fick en volymtång, pengar, en massa spasaker, kläder, smink osv. Ni vet, tjejgrejer. Och tyvärr har jag inga bilder som att min kamera fortfarande är på lagning.



Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0