FÅÅÅÅÅÅÅGLAR SJUNGA GLATT MIN SÅNG GODMORGOOOON MIN VÄÄÄÄÄÄN, eller nått sånt

Söndag. Återigen är det tråkiga söndag. Av alla sju dagar som finns på veckan så finns det ingen som jag hatar så mycket som söndag. Eller möjligtvist torsdag (har jobbiga lektioner, slutar sent och man går bara och längtar tills "imorgon"). Alla säger att söndagen är en "ta-hand-om-sig-själv-dag". Visst det kan väl stämma, men jag orkar inte hålla på jag. Det enda jag gör på söndagar är deppa över att helgen är slut, och deppar över att det HEL lång vecka i skolan återigen väntar.

Ja, vi vaknade för kanske är timme sen. Dom håller på att se på Smekmånaden nu. Isabelle ska hem om ungeär 20 minuter, jag vet inte riktigt när Angelica åker hem. Jag måste läsa i Onskan boken idag. Ska vara på sida 50 på tisdag. Tror jag är på sida 16 kanske.. Jippi! Sedan ska jag försöka börja på biologin, helst engelskan också.. Skolan♥♥♥

Hör av mig lite senare.
Love


JUSTDE. Min kamera gick sönder igår:( Det går att knäppa bilder men man kan inte titta på dom.. BUHUUUU
(Bilderna jag knäppte går får ni se när jag har laddat batterierna i kameran, för dom tog nämligen också slut igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0