God jul då.

Santa can you hear me?
I have been so good this year and all I want is one thing
Tell me my true love is near
He's all I want, just for me underneath my christmas tree
I'll be waiting here.
Santa thats my only wish this year.



Jag har nyss packat klart, och Emma springer runt i hela huset och skriker som en galning. Hon är helt till sig för att få träffa tomten snart. Första julen för henne som hon kommer ihåg nånting ifrån så jag förstår henne. Likabra hon tar vara på glädjen man faktiskt kan känna utav julen.. Synd bara att den känslan inte varar livet ut.

Ja, vi hörs inge mer den här veckan nu. Eller jo, på söndag hörs vi nog. Men jag har alltid mobilen på mig!
68302047 (mp)


Så, god jul på er! Ha en jääääätte mysig jul NÖRÅ.


Undra om Emma kommer tycka att det är så speciellt kul att träffa tomten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0