Higher

Sådärja, nu är jag hemma ifrån birsta. Jag är nöööjd! Jag köpte en finfin klänning/linne på bikbok och ett par SVINSNYGGA skoooor! Jag älskar dom. Jag älskar med dom. Dom är så sköna. Så fina. Jag tycker så mycket om dom att jag ska ha på mig dom dag ut och dag in ändå tills nyår (då dom egentligen ska användas).


Alltså den här dagen har verkligen gått fort. Kanske för att jag klev upp vid två, men ändå. Kändes som att jag bara var på birsta i två timmar typ. Men jajaja, ikväll ska jag se på My sister's keeper. Blev så sugen på att se den när jag läste på Thereses blogg att den var sorglig och grejer. Låter som en Elin film!


En riktigt gammal bild. Men jag saknar håret


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag verkar ha gett ett intryck på att många borde se den, du är inte den enda! Underbart, det är verkligen en Elin-film. Tro mig. Gråt på min vän, det gjorde jag! :')

2009-12-28 @ 20:09:01
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0