Långa nätter

Satan vad ont i huvvet jag har! Har haft det sen igårkväll. Låg och läste Onskan ett bra tag på kvällen bara för att jag skulle komma ikapp alla andra. Fick lägga undan boken för det kändes som att ögonen skulle ploppa ut pga huvudvärken. Vaknade flera gånger inatt av värken också, och nu när jag satt och skrev på biologin kom den tillbaka.

Jag blev iallafall nyss klar med biologin. Tror att det blev rätt slarvigt. Men det är svårt att veta om det duger eller inte när man inte ens fattar vad man egentligen skulle göra. Men jag ska skriva in det på datorn nu snart och sedan skicka det till Annika så jag blir fri den skiten. Imorgon har jag inte tid att skriva på det speciellt mycket som att det är Öppet Hus på matfors skola då. Jag ska förresten vara guide! SHIET

Ska försöka läsa lite i onskan sen ikväll igen. Måste vara på sida 100 nästa tisdag. Känns jätte bra när jag är på sida 22. Dessutom är det svårt att läsa en bok så är ganska boooring i början.. Men jag får hoppas på att den blir bättre nu snart.

Nu ska jag fortsätta med mitt roliga plugg med mitt dunkade huvud.
Hörs ikväll!


Emma har blivit en jävel på att reta upp mig. Hon har även lärt sig att sucka ljuuupt, säga surpuppa och smälla igen dörren.. HEHEHEHEHHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0