Look at me

Lucian är äntligen över! Puh. Skönt att slippa oroa sig för de. Det gick väl..hyffsat. Nervös som ett as var jag, stog och pillrade på mitt glitter runt midjan hela tiden. Hatar att stå sådär bara upp och ner (vilken jävla uttyck "uppochner" är egentligen?!) och sjunga.

Jag ska skriva lite engelska nu. Måste förbereda inför mitt tal imorgon. Gah va pinit det kommer bli. Ni minns att vi skulle välja en grupp och en låt va? Och sedan berätta om det iför klassen? Det är de jag ska prata om imorgon. Coldplay - The Scientist. Ska prata om själva låten, varför jag valde den, och gruppen.

Jag funderar på om jag ska ta mig en dusch först.. Eller nej. Jag gör klart englskan först. Så kan jag ligga i badet i luuuugn och ro =D



Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0