Sårräi

Jag skrev aldrig igår, var för trött. Sedan blev det telefonprat hela natten också. Jag somnade nån gång vid fyra.

Vi såg iallafall Avatar. Till en början så var filmen ganska långtråkig, men den blev grym efter ett tag. Dock var filmen ungefär 3 timmar lång.. Linnea somnade mitt i filmen och vaknade på slutet. Så bra tyckte hon att den var :) Jag skulle lugnt se filmen en gång till!

Idag ska jag och Linnea hjälpa mamma att storstäda. Vi ska bara äta nånting och sedan sätter vi igång. Gah va jobbigt det här kommer att bli.. Tur att det blir belöning! :D

Vi hörs lite senare när jag förhoppningsvis har några planer iför kvällen. Måste ju hitta på nånting som att jag är ledig imorgon.



SEE YAAAAAH

Kommentarer
Postat av: linnea

hejja mig ! :D

2009-12-20 @ 18:53:00
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0