Someday baby, someday..

Har tittat på ett x-antal avsnitt av OTH nu (börjar det bli lite tjatigt?;)) och varit barnvakt åt lillsyrran. Det finns inte speciellt mycket att sysselsätta henne med, så jag satt henne i knät och vi knäppte en massa kort med webben(vilket hon älskar). Tänkte visa några av dom här för er nu.





Igga hennes otroligt fula tröja ;)

Och nu.. till kvällens (kanske tillochmed världens) fulaste bild.


HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH   HAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHA AAAHAHHAHAHAAHA H AHAHAHAHAHAHAHAAH  HAHAHHAHAHAHAHA
Alltså jag får tårar! FYFAN va ful Emma lyckades bli :'D Och jag med. Åh. GULLIG. HAHAAHA alltså GUGUDGSU
Jag tror hon precis gäspade eller nånting.
Men fyfan vad hon räddade min dag med denna bild :')

Kommentarer
Postat av: Daniel

tröjan var ju skitsnygg :o

2009-12-02 @ 18:50:55
URL: http://danim.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha,ha fina flickor...

2009-12-03 @ 07:03:20
Postat av: Anonym

Vad vacker hon är Emma!

Var stolt över henne!

2009-12-03 @ 12:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0