Torsdag.

Hade världens bästa avslut på dagen! Skoldagen alltså. Vi satt i kemisalen (några tjejer från nian och några ifrån åttan) och drack saft, åt godis, frukt och snackade skit typ. As skoent.

Men iallafall. Angelica sitter på mitt golv nu och håller på att färga håret. Tror att det kommer bli finfint! Har knäppt en "före-bild" och kommer knäppa en "efter-bild" sen också så ni får se :D. Vid halv sex ska vi gå och tränade på lucia låtarna.. Mm, ni läste rätt! Jag ställde upp i skollucian för det fattades folk. Jag IsabelleP och AnnaO.

OCH JUST DE! Grattis till Frida som blev Matfors lucia! Hon kommer vara lucia på både skollucian och den "riktiga" lucian.

Men nu ska jag kolla ifall om Angelica behöver nån hjälp. Kanske finns nånting jag kan hjälpa till med åtminstonde..

En liten facelook på oss RIGHT NOW :D


Iiiih nu ska hon tvätta ur färgen. Spännade!
Hörs snart, väääldigt snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0