Vem är de? Vem är hon? Och vem fan är du?

Sådär. Nu åkte äntligen Angelica hem! Heheheh nerå skämtosidooo! Vi har faktiskt inte gjort nånting. Skrattat, sjungit, skrattat, rappat, sjungit, skrattat.. Aa typ :)

Köpte lite kläder till "julbalen" som kommer vara den 17;onde när jag var på stan. Och jag köpte även ett par skor! Hohoho. Väry najs. Ska snart se på filmen som jag sa förut, har bara inte kommit till skott än.

Knäppte lite kort idag på skolan. Tänkte visa er några dårå :)

Bella har blivit bunette! Skit fint

Emma är ledsen

Emma ritade på Bellas tand

Sen suddade hon bort det

ninja_tuffing!

Elin Bella & Emma

Jordan

Ett najs äs

Haha glada tjejer på en buss

Sådär ja. Nu ska jag se på filmen.
Skriver innan jag går och sussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0