så meningslöst

Jag är helt tom. Det finns ingenting. Jag vet inte hur jag ska förklara.. Jag vet inte hur jag vill ha de med nånting längre. Ångesten tar över hela mig. Jag orkar inte med den längre. Den kommer ta livet av mig, tids nog.
Ett helt år har gått. Sen jag fick skiten. Ni som inte vet, de är sjukt. Det gör ont, så jävla ont. Det går knappt att beskriva. Ajaa
Jag kom hem ifrån gärde för en stund sen. Jag hade skidskorna på mig, men ångrade mig. Jag la mig på bänken en stund, gick runt, drog med Anna upp på läktaren.. Pratade ut, kände klumpen i halsen.. Tja, de var min dag.
Snart ska jag följa med min kära syster till staden. Ska bli skönt att umgås med världens bästa människa.

" alltså de känns som att jag har sockerdricka i hjärtnan"
Hahaha, jag har mina stunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0