en jävel på kärlek

Ajdå, designen har inte dykt upp än, jag vet. Men jag jobbar verkligen på de, även fast det inte är jag som gör den. Hehhe (a) Men jag ska tjata lite på han så den blir klar nån gång, det är inge roligt att skriva när man inte har nån design..

Just nu sitter jag hos min syster, och ska nog ta moppen hem. Ska höra med låtsaspappan om vi kan dra till birsta och titta på lite telefoner åt mig :] Fyller ju ffs 15 snart! Än så länge har jag fått en moppehjälm, igår faktiskt. Mammsen ville inte vänta med att ge mig den när jag redan hade börjat kört.. Jaja, vad gör man ikväll då? Jaru, bra fråga

grrrrrrrrrrr mjaauuu raawr

Kommentarer
Postat av: Therese

jag har världens snyggaste bild på min blogg nu, du är så sexy med din tunga! Love it (;

2009-07-27 @ 12:39:22
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

jag är så slött... ha,ha

2009-07-28 @ 19:53:15
Postat av: bananen

hejhej, det ar inte jag.. jo de ar jag!!!



du for kolla har istallet for po ett vykort, men just nu ar klockan 23.15 och det ar 26 grader, veery skoent. Du for ju komma hit for det ar sjuuuuukt monga apsnygga killar har.



Miss you anyway

2009-07-28 @ 23:13:58
URL: http://anabanan.blogg.se/
Postat av: Therese

Blogga oftare Elin!! Jag saknar dig här i.. bloggvärlden? :)



you know I love u

2009-08-01 @ 17:51:53
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0