you would never leave me this way

Ja, jag är faktiskt vaken NU!? Men jag kan inte somna, alldeles för mycket att tänka på.. Dessutom blev det telefon pratning hela natten. Åh fan va jobbigt allt ska vara jämt.. Det är inte nån som möjligtvis har en resa liggandes på hyllan för EN person? Isåfall är jag frivillig, gah va skönt att komma bort.. Jaja, :)

Hela mitt liv har förändras över en dag, världen vändes upp och ner för en sekund. Men jag ska göra allt jag kan för att bli back och track igen, jag lovar! Ska bara trassla ur alla knutar först.. Men jag finns del vis på mobilen, äre viktigt så tare där (:
Aj Lav Jo

Jao, en gammgammgammal bild vill ja lova

Kommentarer
Postat av: boraN

Elin, jag har noll kronor på mobilen och var på vattenskidklubben och for upp till graninge utan mobil, och jag sa ju igår att jag inte skulle gå...men det kommer väl inte du ihåg;) SORRYYYY BABE<3

2009-07-02 @ 23:27:54
Postat av: Therese

Du är snygg, jag är snygg, vad väntar vi på?

2009-07-03 @ 12:21:20
URL: http://ttheresenilsson.blogg.se/
Postat av: dinfinnei rööveeenNNnNnN ÅåHhH"Ujawrad

VA MED MIG DÅÅÅÅÅ, jag har tråkit..!!!!!!!!!!!!!! har inga pengar på mbilen och du är aldrig vid datorn. FITTA. Åh annars säger jag upp vänskapoen!!!!!!!!!!! vågar inte ringa... heheh de vet du!!! blablablablablaalbalbalabla

2009-07-05 @ 15:39:38
URL: http://fitta.blogg.se/
Postat av: frida

Hihi nej, endast du har ett, jag msåte ju skriva det! :D

2009-07-06 @ 13:24:26
URL: http://fridala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0