always on my mind

Lördag. Helgen har faktiskt gått sakta! Nej jag klagar inte, men de känns konstigt att vara ledig så pass länge, även fast det inte är första gången. Jaja, jag har inte gjort nått seciellt dom här dagarna, jag har bara umgåts med mina vännor. Det är så de ska va vettu, oooooooja!

Vetni? Jag har fått vagel. Ni som inte vet vad de är, så är nån sorts infektion eller vad man ska säga i ögat. Man får en knöl där, som svider, bräns, klias, gör ont osv. Det gör ont varje gång jag blinkar. Knölen kan antingen vara på ögonlocket, eller underlocket. Hehe jag vet inte vad man kallar "locket" där underögonfransarna är (?). Jag har haft vagel en gång förut, då hade jag där uppe, och nu har jag där nere. Men än så länge så har det inte blivit så farligt, men ja, jag får väl hoppas att det inte går för långt. Jag och Angelica ska åka in till stan lite senare, så jag får springa in på apoteket så får dom fan hjälpa mig. Man köper nån salva som man sprutar in i ögat, ja, de är lite mindre skönt sådär då..

Sedan har jag ingenting speciellt att säga.. Det har inte hänt så mycket dom här dagarna :o Ikväll ska jag kaaaanske vara med banana, ANNA RING/ SMASCHA MIG NÄRU LÄSER DETTA!!!!
T V Å D A G A R K V A R

HEHEHEHE, jag älskar min bästa vän!

Kommentarer
Postat av: ANNWBPRpoeg!!

hahah vaful XDDXDXDXDDXDX



jag har också vagel:O jag sov med smink.. då får jag det jämt:(

2009-05-23 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0