baby we can do it

.. Nu sitter jag här i soffan med en chipspåse bredvid mig. Det åskar ute! Huuur mysigt som helst! Gah, love it. Än har jag inte sätt några blixtrar, men ja, de läju ska komma det med. Egentligen ska man väl inte sitta vid datorn när det åskar va? Äh, skit samma. Jag var ju tvungen att skriva mitt finfina grattis inlägg till Agnes, och sedan blev det ett lite automatiskt.

Ikväll, vad händer ikväll? Säg mig de äru snäll. Jag får se vad jag hittar på. Just nu spöregnar det ute, så ja.. Men jag ska iallafall vara med den fula jäveln ni vet.. :)

HELVETE I SATAN ::O:O:O:O:O:O:O:OO:O:O:O: DE KOMMER PINGISBOLLAR FRÅN HIMLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helvete va de haglar :o jag tror mitt tak kommer gå sönder snart... OPS!! hehe kul att gå ut nu! ska nog gö de, kolla om det gör ont att få dom i huvve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0