having the time of my life

Min mamma jobbar natten och min låtsas pappa följde med sin kompis och hämtade en bil i Stockholm.. Tja, då blev det bara jag Emma och Ella kvar då.. Som att Daniel är i Japan, fortfarande. Så jag är alltså både hundvakt ( även om det inte är jobbigt alls, och sedan är det ju min hund också, hhehe hehe ) och barnvakt. Det var lite osmart att sätta mig som vakt.. Jag är inte en sån speciell trygg vakt om man säger så, jag är mer mörkrädd än vad min lillasyster är. Så tanken på att vi ska sova ensam hela natten är lite sådär småjobbig att tänka på.

Iiiiih min pappa ringde nyss och pratade med mig om det som ska hända i slutet av maj. IHIHIHIH lite små gulligt att jag gör värsta stora grejen av de..

Nej men nu ska jag passa på att packa badkläder tills imorgon ( har bad på idrotten, JIIPPIIIIIIII ), se på ett andra avenyn avsnitt, lite wipeout och även lite tonårsliv, när lilltösa ligger och snarkar på min mage (: Ska bara försöka få bort datorn på ett smitidigt sätt.. Har nämligen plaserat den lite snyggt på hennes rygg... HHEHEHEHHE JAPP! SÄg till om du vill ha barnvakt nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0