i won't give up, i won't stay down

Fredag, häääärliga fredag! Dagen ska spenderas med världens bästa vän, och vi läju ska dra oss mot parken som alla andra c00la ungdomar i Matfors. Men vi får se, man ska inte säga för mycket. Jag vet inte riktigt vad kvällen har att erbjuda än. Men hur det än blir så sover Anna här, och vi fixar och donar tillsammans imorgon innan vi åker till Agnes. FYFAN FYFAN FYFAN va kalas asså!

Jag lyssnar fortfarande på Twilight låten om och om igen.. Kanske kan erkänna att jag har börjat lessna rätt så mycket på den nu, fast ändå inte. För om jag väljer en annan låt så klickar jag ändå snabbt tillbaka den den här låten, en tix skulle jag tro.. Hehe jag nu vet ni!!

Hahaha justde. Min klass har cykelbytardag imorgon. OJ VA KUL DE LÅTER VA!? Jag lovar att det är lika kul som de låter.. Alltså skit tråkigt! Jag ska vara där mellan elva och ett. TVÅ JÄÄÄVLA TIMMAARRRRR. Kan lägga mig på den där långa bänken och sova lite, lika brare!

Nu väntar jag på att min låtsas pappa ska ringa.. Jag vet nämligen inte om jag måste hämta djävulen ifrån dagis eller inte. Men det återstår väl att se. Och imorse åkte min mamma till Holland :( JAAA jag tycker de är tråkigt!! Det hade varit myyycket roligare om Emma och Hans och följde med, så jag blev ensamhemma, men nu gjorde dom ju inte det.. Alltså hade ju mamma lika bra kunnat stanna hemma hon med, tråkigt utan mammsan ju.

Och om.. 3 dagar kommer Daniel hem :o HEVLETEEEE, då har han varit borta i 48 dagar!? Ojojojoj. Gah, hoppas planet störtar, jag har inte städat hans rum än.. Och det är en städning som tar mer än en dag kan jag lova.. Hehehehe ELIN kläder överallt.. (:  Och han som hade städat så PERFEKT innan han åkte också.. De är de jag stör mig på.. Fast jag skulle ju få presenter ifrån Japan :'D  Hm, undra vad.. Min bror är inte påhittig. De läju ska bli en tidning.. Jaja, tanken som räknas 8)

HEHEHE OJ vilket längt inlägg, för långt!
Förlåt.. Bra gjort om ni orkade läsa allt! :)
KISSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0