i'll be right here

OJ va glad jag är, OJOJOJOJOJOJ!
Och gissa varför? Jo, det får ni veta i slutet på månaden, ni som inte redan vet dårå..

Haha förresten så vare min låtsas pappa/mamma som köpte bil inatt :o En sån man fäller ner taket på, as ful.. Men nejnej, mamma ska ju tydligen fixa den där så den blir priiima. HAHAAAA de tror jag vad jag vill om! Och det gick rätt bra att sova ensam, även om jag låg och verkligen lyssnade efter olika ljud. Sen när jag väl trodde att det var något så kom jag alltid fram till lösningar. Både på gott och ont. Jag hade ju fått en hjärtattack om jag inte kom på nån lösning utan det var verkligen nån där, men ändå så gillar jag när det är lite små läskigt, även om jag blir jävligt rädd..

Gud vad den här veckan har gått seeeegt. De ska ju åtminstonde vara onsdag nuju. VILL HA HELG
Jag borde verkligen städa mitt rum nu, så vi hörs imorgon :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0