i'm down on my luck on love

Tisdag. Långtråkig dag. Imorse var jag mer död än vad jag var igår kan jag lova. Jag tror att jag gick upp ur sängen vid halv åtta.. Men det gör inte så mycket när man bor nära skolan. Var klar på en kvart ändå. Så ja.. Jag hade idrott på morgonen också, badminton. Hohoho det är så rulit.  Vi gjorde pastasallad på hkn, och jag visade ännu en gång mina gryma kunskaper på att göra scones! Seriöst, jag är GRYM på de!

Imorgon är sista dagen den här veckan, fffffuck va skönt. Iofs har jag inget speciellt att göra den här lååånga helgen, än. Men jag och Anna jobbar på det! Och nästa vecka komma bli bra (: Början på veckan kommer bli perfekt ;) hohoho, det är nära nu! Tråkig bara att jag inte har kunnat hålla käft om det :(  Meeeeeeen meeeeen

Jag har fortfarande inte städat rummet.. Hehe ehehehe   eheheh eheheh kanske borde göra det idag då!? Nejru, de vet jag inte om jag orkar.. Är inte helt frisk än faktiskt. Eller ja, jag kan ju alltid börja och fortsätta nån annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0