it's easy

Imorgon gott folk, då smäller det! Fast jag fattar inte varför man gör en så pass stor grej av att konfimera sig. Fast ja, man ska ju inte klaga :) Det är så jääävla skönt att det är över nu. Och det tråkiga med allt är att jag redan vet dom stora presenterna som jag kommer få :(  Men det får inte ni veta nu, MOHAHAHAHA :D

Klockan två i kyrkan. Jag och en hel drös med tjejer ska sjunga två låtar, en är dålig och den andra är okej. When you believe och Fields of gold.  Hahaha, jag ser ut som en gloria i den där vita låååånga gardinen som man ska ha på sig. Fast nu kom jag på en sak.. Gloria!??!?!?!... Är inte det den dära runda saken som är ovanför änglarnas huvud? Äh skitsamma, jag ser ut som en "mammaslillaflicka" kan vi säga då. 

Nej men hörrni, det är ju fan fiiiin väder ute. Varför sitter då jag här!? Ja de kan man undra...
Ha ett bra liv, och sedan kommer nog bilder imorgon.
i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0